Wat kunnen wij u bieden?

Na de hagelbui van juni 2014 hebben we moeten vaststellen dat we op zulke grote volumes niet voorbereid waren.

Zowel de garages, carrosseriebedrijven, experten als maatschappijen zagen door het bos de bomen niet meer. Telefoons stonden roodgloeiend, er kwam geen eind aan het aantal schadegevallen.

Net zoals u hebben ook wij geleerd uit de hagelbui van 2014. Vandaar dan ook dat we merkten dat er nood is aan een vlottere samenwerking.

Wat hebben wij u zoal te bieden?

  • Vaststellen schadebedrag:

    • Wij bieden u aan om te werken volgens verschillende manieren om het schadebedrag te bepalen. Dit kan zowel via de opgelegde UPEX tabel of een zelf ontworpen tabel.
      U bepaalt zelf welke oplossing het beste bij u past!

    • Bij de zelf ontworpen tabel kan men de schade makkelijk vaststellen zodat dit ook het werk voor de expert vereenvoudigt.

  • Grote volumes:

    • Door onze diverse werklocaties kunnen we meteen starten van zodra de eerste hagelschades binnenkomen.

    • Indien de klant toch verkiest om zijn wagen binnen te brengen bij zijn lokale hersteller is er nog steeds de mogelijkheid om de wagen op te halen met onze eigen vrachtwagen.
      Kortom, voor elke situatie vinden we wel een gepaste oplossing!

  • Buitenlandse techniekers:

    • Door onze jarenlange ervaring hebben we reeds vele contacten kunnen opbouwen. Hierbij horen zowel Belgische als buitenlandse contacten.
      Bij een hevige hagelbui kunnen we dan ook beroep doen op techniekers uit zowel Europa als Amerika en Australië.

    • De kwaliteit van iedere technieker volgen we nauwgezet op. Door onze eigen ervaring weten we wat mogelijk is, hierdoor leggen we de lat dan ook weer iets hoger.

  • Belgische garantie / Belgisch bedrijf:

    • In tegenstelling tot onze buitenlandse collega's hebben we zelf na de hagelbui nog steeds een aanspreekpunt waar de eindklant terecht kan.
      Heeft de klant nog bijkomende vragen omtrent zijn schadedossier, of is er bij de herstelling toch iets misgelopen? Dan volstaat het om 1 telefoontje te doen en samen te zoeken naar de gepaste oplossing.

    • Elke erkende hersteller in België werkt met Informex. Dit is ook bij ons het geval!
      U als maatschappij hoeft dus geen bijkomend informatica systeem op poten te zetten om de schade te kunnen behandelen. Dit maakt het dan ook weer voor uw dossierbeheerder makkelijker!
      Zowel voor hun als voor ons is het een vertrouwde methode, waarom zouden we dit dan gaan aanpassen?

Bent u opzoek naar een All-in oplossing die makkelijk kan aangepast worden aan uw noden?

Aarzel dan zeker niet om me persoonlijk te contacteren op het nummer 0477/44.07.05 - Wesley Vercruysse zodat we samen iets kunnen uitwerken.

© 2018 by HagelCenter

  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • LinkedIn Social Icon